Update 2 - Reisverslag uit Stupino, Rusland van Coen Bink - WaarBenJij.nu Update 2 - Reisverslag uit Stupino, Rusland van Coen Bink - WaarBenJij.nu

Update 2

Door: Coen

Blijf op de hoogte en volg Coen

08 Oktober 2016 | Rusland, Stupino

Hallo,

Het gaat goed met ons hier in Rusland. De afgelopen weken zijn we volop bezig geweest met onze opdracht en hebben we veel gezien.

Op de bedrijven hebben we de eerste adviezen al gegeven en nu is het even afwachten of de directeuren er ook werkelijk wat mee gaan doen.

Vorig weekend zijn we naar Moskou geweest en hebben daar het Kremlin bezocht en de bezienswaardigheden daar omheen.

Afgelopen donderdag zijn we naar de landbouwbeurs in Moskou geweest. Het was totaal anders dan in Nederland maar was wel de moeite waard om te bekijken.

Komende week gaan we voor een keer nog 2 andere melkveebedrijven bezoeken om daar nog wat verbeterpunten proberen aan te geven.

Groeten,
Coen

• 09 Oktober 2016 - 14:38

Tjitte Tuinier:

Hallo Coen. Mooi verslag met foto's. Wat zijn de situaties op de melkveebedrijven die je tegen komt, vruchtbaarheid/ droogstand/ jongveeopfok/ en waar insemineren ze mee? Is door de boycot de melkprijs daar nu ook hoger? Wie zijn de eigenaren? Gezellige zondag nog. Gr. Tjitte

• 13 Oktober 2016 - 10:31

Agnes Habers:

Ha Coen,
    leuk om te lezen wat jullie daar doen en dat jullie toch ook een beetje toerist kunnen zijn en meer van Rusland kunnen zien.

veel plezier nog!

groeten uit Wageningen,
    AMMAI

• 23 Oktober 2016 - 14:51

Tjitte Tuinier:

Hallo Coen.
    Bedankt voor je mooi verslag. Het is hier nu zondag. Rustig herfstweer en er lopen nog steeds koeien buiten. Heb jij ook het idee dat wij als CRV nog wat kunnen betekenen in Rusland? Je omschrijft het manegement, daar zit dus eerst al veel winst te behalen. Maar willen ze dat wel zien? Hoe is de mentaliteit? Hoe zijn de sociale kontakten? Wat krijgen jullie mee van de situatie in Europa?
    Geniet van al je ervaringen en zie al uit naar jullie reactie. Gr. Tjitte